Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2015 18:37 - Самота
Автор: vesi7yy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 675 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.03.2015 18:37


Самота

 

  Представяли ли сте си живота си , как би изглеждал в бъдещето? Аз съм си го представял по много начини. Един от тях е как съм сам самичък. Почти всеки човек намира смисъла в живота. Дали това ще е в семейството и децата или  в кариерата и това, което обичаме да правим. Всеки сам намира своя смисъл. Ами ако моят смисъл е да бъда сам. Това означавали, че е нещо лошо? За другите може този живот да е безсмислен, но на мен да ми придава много голям смисъл.

  Има дни, в които се чувстваме едни от най- самотните хора на този свят. Е, днес е моят ден. Сами ли си го създаваме в главата си този ден или просто ние така искаме да прекараме един слънчев ден- в самота. Или просто ще изчакам да премине този дълъг самотен ден. С надеждата, че утрешният ще е по- благодатен от предишния.

  Всеки мечтае за някой специален човек, който да изпълва деня му със смисъл. Но не винаги и при всички се получава. Може би като имате такъв човек сте щастливци. Бъдете щастливи аз няма да ви преча, радвам се на вашето щастие. За мен не мислете, аз ще се оправя, ще намеря нещото в живота ми, което да ми придава смисъл да съществувам.

  Ех, и този ден отмина. Вече съм в очакване на следващия ден. Надявам се изпълнен с много смисъл. Нека следващият ден бъде по- добър от предходния.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vesi7yy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43108
Постинги: 33
Коментари: 6
Гласове: 16
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930